Kako odabrati kišobran kao reklamni materijal?
Kišobran kao reklamni materijal je jedan od najstarijih vidova oglašavanja.
Preteča današnjih modela korišćena je još u Egiptu u 5. veku pre Nove ere. Procvat su doživeli u Kini gde su smatrani simbolom bogatstva i moći. Taj status zadržali su u Evropi gde su se pojavili u 16. veku. Razlog je bila složena izrada koja je zahtevala mnogo vremena i novca, te su činili luksuzne predmete.
Komercijalna upotreba započela je u 20. veku tako da su se ubrzo našli kao obavezni promotivni program vodećih preduzeća.
Ne samo da je najstariji, već je kišobran kao reklamni materijal najefikasniji marketing alat. Što potvrđuju i statistički podaci. Prema poslednjim studijama više od 59 odsto kupaca koristi jedan promo kišobran dve i više godina. Što znači da će vašu reklamu na njemu videti hiljade i hiljade slučajnih prolaznika, bez potreba za dodatnim ulaganjem u nju.
Imajući ovo u vidu Kairos Birooprema daje vam savete kako da izaberete kišobran kao reklamni materijal.
Kišobran kao reklamni materijal – Budžet za reklamu
Određivanje budžeta je prvi korak za reklamnu kampanju. Ipak, nemojte da zaboravite da reklama nije samo prenošenje poruke o vašem proizvodu, već i korišćenje odgovarajućih sredstava za to. Jedino dobar reklamni materijal može da vas izvdoji od konkurenata i omogući bolju poziciju na tržištu. Zbog toga stručnjaci savetuju da obratite pažnju na dizajn kišobrana.
Materijal je jedan od najvažnijih faktora koje morate uzeti u obzir. Kada želite da ostavite najbolji utisak na primaoce, birajte modele izrađene od visokokvalitetnih materijala. Oni će obezbediti izdržljivost vašeg poklona i dugotrajnu upotrebu, što je osnova za izgradnju dobrog imidža.
Veličina kišobrana je druga značajna karakteristika. Iako su manji praktičniji za nošenje, promo kišobrani sa štampom većih dimenzija daju bolje rezultate u reklami, jer pružaju veću vidljivost.
Kome je namenjen kišobran kao reklamni materijal?
Promotivni pokloni zavise od ciljne grupe, tj. od njenih karakteristika. Ukoliko su vaši kupci pretežno mlađe generacije birajte kišobrane atraktivnijih boja i zanimljivog printa. Posebnu grupu čine dečiji modeli koje zahtevaju i veću posvećenost grafičkom rešenju reklame kako biste bili sigurni da će ih mališani rado nositi.
Promo kišobrani su odličan reklamni materijal za penzionera, pri čemu su najbolje rešenje modeli sa klasičnim mehanizmom koji je veoma otporan te se pri prvom naletu vetra neće polomiti. Za poslovne ljude tu su elegante verzije na sklapanje kao savršeni business aksesoar koji ostavlja snažan utisak.
Prenesite poruku na najbolji način
Bez obzira što kišobran kao reklamni materijal ima veliku površinu za reklamu morate biti pažljivi prilikom kreiranja reklame. Nikako nije poželjno da čitav prostor ispunite fotografijama ili različitim sloganima. U tom slučaju ostaće neprimećen logo vaše kompanije i poruka koja opisuje cilj oglašavanja. Takođe, vodite računa da vizuelni identitet brenda postavite na najbolji način u kružnoj formi kišobrana. Na taj način obezbedićete jasnu vidljivost, te posmatrači neće propustiti da uoče vašu reklamu.
Kišobrani su pravi reklamni proizvodi za jesen, zato na vreme posetite Kairos Birooprema kako biste izabrali model koji odgovara vašoj promociji.